28 Ocak 2015 Çarşamba

Biri sömestr tatili mi dedi...

Karneler ellerde gülen yüzlü resimler sosyal medyada kendini gösterirken diğer yandan da tatil planları ve buna eklenen etkinlikler düzenlenen tiyatrolar yüzleri gülümseten faaliyetler tabi ki de...
Neden tabiki de diyorum Aydın 'ım güzel memleketimde böyle şeylere daha adım atamamış olmanın üzüntüsü var. Kırtasiyelerimizde neden daha çok okuma kitabı yok diyorum mesela neden kırtasiyelerimiz yollara oyuncaklarını çıkartacağına neden daha fazla kitap çıkartmıyorlar...Yada neden kitap okuma etkinlikleri düzenlemiyorlar diyorum ama sadece diyorum. Buna benzer çok fazla şey var ,  neden çocuklara uygun tiyatrolar şenlikler düzenlenmiyor  yada neden daha fazla anne bir araya gelemiyor. Bunlar peşi sıra sıralanırken bize sadece kendi içimizde planlar yapıp ev içi etkinliklerimizle bir süre daha devam edicek gibi gözüküyoruz. Umarım kültür anlamında şu çok sevdiğim şehrime daha çok şey katarlar. İtiraf edebilirim ki diğer şehirdeki annelerebu anlamda imrendiğim oluyor.Çocuğumu bir müzikale yada iyi bir çocuk oyununua götürmek için başka şehirde oturmamalıyım. Umarım gelecek günlerbu konuda ümit vadeder. Öncelikli olarak planlanan Avm planları yerine daha güzel kültür sanat etkinliklerinde şehrimde çocuğumla paylaşabileceğim güzel anılarım olur...
Diğer sömestr tatiline dileğim budur......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder