13 Şubat 2015 Cuma

Hıçkırık....

Ah hıçkırık ah... Alp Doruk her hıçkırık tuttuğunda önce bir isyan ederdi.
Alp Doruk: Anne gene başladı.
Ben: Ne oldu annem ,
Alp Doruk : Dinle beni.
Ben : Hımmm hıçkırık o annecim
Alp Doruk: Ya neden oluyooooo buuuu ben istemiyorum!!!
Ben: Annecim büyüyorsun :)

Tabi bu bizim kandırmamamız. İşin bilimsel boyutu çok farklı boyutlara kadar gidebilir. Bu sabah okula gitmeden önce Alpişkom gene hıçkırığa tutuldu. 1 dakikalık bir şey de bile offf anne gene başladı bu demeye başladı:)  Tabii ben gene annecim büyüyorsun ya ondan dedim.Hem bak doğum gününe çok az kaldı büyüyorsun işte diyerek hemen işin boyutunu değiştirdim. Zaten hıçkırık dan eserde kalmamıştı artık. Okula girer girmez ; Bana gene hıçkırık geldi biliyor musun hem doğum günüm yaklaşıyor ondan :)

Ne kadar güzel minicik yüzünde o ifadeyi görmek.... Ah mutluluk halleri .... İçimi ısıtan gülümsemeler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder